Diensten

Waarborg voor continuïteit

 

Implementatie

Bij het invoeren van het Mebaglas systeem krijgt u uw organisatie alle benodigde ondersteuning. 

Op basis van het implementatieplan wordt door de afdeling projectmanagement de implementatie voor het systeem begeleidt. Daarbij worden de arbeidsvoorwaarden afgestemd en ingevoerd en de benodigde gegevens vanuit de bestaande P&O administratie vertaald.

 

Arbeidsjuridisch

Ook op juridisch gebied kunt u een beroep doen op de arbeidsrechtelijke en fiscaaljuridische specialisten van Mebaglas. Zo is het altijd mogelijk om ook heel specifieke vragen op arbeidsrechtelijk of belastingtechnisch gebied beantwoord te krijgen.

 

Helpdesk

Niet alleen de afdeling P&O maar ook de individuele werknemers kunnen een beroep doen op de helpdesk van Mebaglas. Allerlei vragen die anders bij de werkgever terechtkomen worden daardoor opgelost op een manier die uw organisatie tijd en moeite besparen. Terwijl de werknemers zelf het voordeel hebben direct geholpen te worden.

 

Administratief

De administratieve verwerking wordt grotendeels uit handen genomen door de Mebaglas back-office. De werkgever controleert en fiatteert.

 

Arbeidsvoorwaarden

Mebaglas kan de werknemer assisteren bij het maken van keuzes in het eigen arbeidsvoorwaardenpakket. Dit kan telefonisch, middels presentaties of eventueel in een persoonlijk adviesgesprek met de arbeidsvoorwaardenadviseur.